Addig, amíg 16 éve a social media első napjain még tananyagok nélkül teszteltük, hogy mitől működik az énmárkánk (még nem is így hívtuk), ma már annyi tudás, tartalom, kurzus, módszertan áll a rendelkezésünkre, hogy már nem az a kérdés, hogy hogyan posztolj, vagy értékesíts.
Mindent tudsz, és minden válasz egy kattintásra van tőled - és lehet, hogy mégis úgy érzed, nem haladsz. Úgyhogy megveszel még egy kurzust, beiratkozol még egy (az épp) trendi tanácsadóhoz, és bízol benne, hogy az ő bevált formulájával VÉGRE kitűnsz ezen a túlzsúfolt piacon, és eléred, amit szeretnél.
Aztán semmi sem történik.
Teljesen érthető, hogy időről-időre elbizonytalanodsz és felteszed a kérdést:
Van egyáltalán helyem a piacon?
.. mi van, ha én erre abszolút alkalmatlan vagyok?
Teljesen megértem, hogy ezt érzed. Ha most kezdeném, én is teljesen össze lennék zavarodva, hiszen annyi biztos, beváltnak címkézett, sokszor benned mindent csak teljesen összezavaró módszertan létezik, hogy hirtelen azt sem tudnám, hova forduljak, mit tanuljak, kinek higgyek.
Ám szerencsére 16 éve kezdtem, amikor még nem találhattam több száz kurzust és tanácsadót, akik megtanították volna alig pár óra alatt, hogy hogyan posztoljak, vagy építsek fel egy sales oldalt. Akkoriban minden másképp működött: teszteltünk, ismerkedtünk a közösségi médiával, meghallgattuk a többiek tapasztalatát, és megnéztük, hogy nekünk mi működik, kiteszteltük, hogy mire reagál a mi közösségünk, és folyamatosan nyitottunk az újdonságokra.
Nehéz úgy felkavarni a vizet, ha azt próbálod magadra erőltetni, ami valaki másnak vált be, hiszen lehet, hogy teljesen más a stílusa, a személyisége, a témája, a közössége pedig abszolút másra reagál, mint a Tiéd.
Ha egy tanácsot megfogadsz: tanulj, amennyit csak tudsz, fektess tanácsadókba, szolgáltatókba, értsd meg a logikát amögött, amit tanítanak, és nézd meg, hogy hogyan tudod a tanultakat a Te énmárkádra szabni és valami teljesen újat létrehozni - hogy végül megszülessen a saját énmárkamarketing startégiád és folyamataid. Utána már abból azt szervezel ki, amit szeretnél, pontosabban azt, ahol nem vagy hozzáadott érték. Ahol az vagy, azt pedig használod, mert így fogsz tudni növekedni.
A megismételhetetlen, emlékezetes énmárkák titka pedig pont ez.
Megmutatom, hogy hol van az énmárkádban az a különlegesség és potenciál, amit eddig képtelen voltál a felszínre hozni és kommunikálni, és talán csak az ügyfeleid, tanulóid értettek és láttak. Segítek, hogy láthatóvá válj, hogy fel tudd vállalni a hangodat, az erősségedet, és megmutatom, hogy hogyan tudsz praxist építeni, értékesíteni, és közösséget építeni úgy, hogy közben mindent úgy csinálsz, ahogyan Neked az kényelmes, és - hogy divatos szóval éljek - önazonos.
-
+ 7 év szakértői énmárkaépítés tapaszatlat
Több, mint 7 éve dolgozom szolgáltatókkal, tanácsadókkal azon, hogy egyedi, a személyiségükre, tudásukra, tapasztalatukra szabott énmárkakoncepcióval a kezükben bármit megvalósíthassanak a saját határaikat tartva, a saját szabályaik szerint, a világon ott és úgy, ahogy szeretnék.
-
+16 év digitális marketing tapasztalat
2007 december 31-én született meg az első blogom, a social media az első pillanattól kezdve magával ragadott. 2009-ben már egy online női magazinnál dolgoztam, rá pár évre elindítottam a vállalkozásomat: az első számláimat olyan ügyfeleknek állítottam ki, mint a MOM Park és a Nők Lapja. A blogger karrierem után pedig úgy döntöttem, másokkal is megosztom a tudásomat, így jött létre az énmárkaépítés praxisom. A Forbes MAKERS énmárka mentora vagyok.
-
Nemzetközi ügyfélkör és karrier
2016 óta olyan nemzetközi ügyfelekkel dolgoztam mint a Technogym startup stúdiója, az OptiMonk, a Sweatcoin (+40 millió felhasználó), és a Blue Startups. Az ügyfeleim között szerepelnek Netflix színészek, nemzetközi producerek és befektetők is.
2014 óta legalább egy ház árát fektettem kutatómunkába, világsztárokat interjúztattam a HuffPostnak, előadtam a TEDx Buckhead-en, világsztár mentor gárda áll mellettem, áprilistól pedig a saját interjú sorozatom gyártásába kezdtem (You’ve made it. Now what?).
-
+4000 óra egyéni konzultáció
Több, mint 4000 óra konzultációs rutin van a hátam mögött, a mai napig aktívan dolgozom ügyfelekkel. Magyarul bátran kijelenthetem: rutinos vagyok, nem tudsz olyat mutatni, amit ezen a területen még nem láttam, összefüggéseiben vizsgálom a helyzetedet, nem a felszín alapján adok tanácsot.
-
Több, mint 600 ügyfél
Több, mint 600 vállalkozóval dolgoztam személyesen az elmúlt 7 év alatt.
A 2022 végéig aktív online akadémiámon több, mint 660 tanulónak értékesítettem több, mint 1500 kurzust kizárólag egy zárt csoportból, értelmeszerűen hirdetés nélkül. 2022 óta évente több alkalommal indítok prémium, élő, csoportos mesterkurzusokat tanácsadóknak.
-
2 megjelent könyv énmárkaépítés témában
Írtam könyvet az énmárkaépítésről Van egy ötletem címmel, és egy tervezővel is elláttam az énmárkaépítőket (Énmárka tervező).
Kikkel dolgozom?
Szolgáltatókkal, tanácsadókkal, szakértőkkel, befektetőkkel, vállalkozókkal, pszichológusokkal, coachokkal, kreatív szakemberekkel, PR szakemberekkel, edzőkkel, táplálkozási tanácsadókkal, közösségi média szakemberekkel, üzletasszonyokkal, üzletemberekkel, véleményformálókkal, jóga tanárokkal, TikTok sztárokkal, induló tehetségekkel, sikerszerzőkkel, hírességekkel, úttörőkkel, bárkivel, aki tanít, tanácsot ad, szolgáltat, inspirál, másokat segít, előadásokat vagy tréningeket tart, ügyfélkört épít, kivitelez, szolgáltatást értékesít, könyveket ír, online kurzusokat, digitális terméket értékesít.
Hogyan dolgozhatsz velem?
Hogyan dolgozhatsz velem?
Fókusz program
Amikor nyakig benne vagy az énmárkádban, nehéz tisztán látni magad, a lehetőségeidet, és persze azt a sok millió forintot, ami beragad a vállalkozásodba.
Ilyenkor jól jön valaki, aki képes kívülről (és persze összefüggéseiben) látni Téged - ha pedig ráadásul ez az erőssége, és pontosan tudja, hogyan lehet eladhatóvá és fenntarthatóvá tenni azt, aki vagy és amit tudsz, akkor nyert ügyed van. Nekem ez a specialitásom.
Nem trendeket követek, hanem Rád hangolódom, és Rád építünk - egy olyan vállalkozás alapait rakjuk le (vagy újra) a közös munka során, amit végre szívből tudsz élvezni, mert azt érzed, na igen, ez vagyok én!
-
Több, mint 7 év aktív konzultációs praxis építése, és több, mint 4000 óra konzultációután 2024. márciusában úgy döntöttem, hogy megszüntetem a publikusan, állandóan elérhető konzultációs csomagjaimat.
Amennyiben szeretnél velem dolgozni a jövőben, érdemes figyelni, hogy milyen új, élő csoportos programokkal állok elő, ugyanis ezek esetében továbbra is elérhetővé teszem a legnépszerűbb konzultációs csomagomat, a Fókusz programot (maximum 5 ügyfél számára nyitok meg helyet ilyenkor, egy évben 3-4 ilyen élő csoportos programot indítok).
Amennyiben a kapacitásom engedi a jövőben, a meglévő ügyfélköröm számára továbbra is elérhető a Fókusz program.
-
4x60 perc online Zoom konzultáció
12 hét aktív, közös munka
2 szabadon választott bónusz mesterkurzus (összesen 170 000 Ft értékben)
Utánkövetés a konzultációk között (összesen 3db)
Ilyenkor nézem át az elkészült feladatokat, amiket a konzultációs alkalmak végén határoztunk meg. 1 utánkövetésre maximum 1 órát szánok.Igény esetén a folyamatot támogató, könnyítő sablonok, iránymutatók, vonalvezetők, segédanyagok
Gyakorlatias munkafolyamat
Minden konzultáció alkalmával feladatokat adok, amiken két konzultáció között tudsz dolgozni.Egyedi, az erősségeidre és céljaidra szabott munkafolyamat
A közös munka során a személyiségedre, tudásodra, szakmai tapasztalatodra, erősségeidre, és természetesen a víziódra szabott folyamaton vezetlek végig.Kollaboratív munkafolyamat
A közös munka időtartama során létrehozok egy Google Drive mappát, ahol az együtt töltött 8 hét alatt fogunk dolgozni. Ide töltöm fel az opcionális segédanyagokat, és ide tudod feltölteni az elkészült feladatokat is átnézésre.
-
Válassz két mesterkurzust az Énmárka Akadémia kínálatából, és végezd el őket a közös munka időszaka alatt!
Érdeklődj, hogy milyen kurzusokból választhatsz!
-
A program időtartama: 12 hét
-
A Fókusz program ára: 500 000 Ft + ÁFA.
Kíváncsi vagy, hogy mire vagyok képes?
Nézz be az Énmárkaépítők zárt csoportba Facebookon,
ahol 5 konzultációmat közvetítettem élőben idén februárban.
Gyakran ismételt kérdések:
-
Több, mint 7 év aktív konzultációs praxis építése, és több, mint 4000 óra konzultációután 2024. márciusában úgy döntöttem, hogy megszüntetem a publikusan, állandóan elérhető konzultációs csomagjaimat.
Amennyiben szeretnél velem dolgozni a jövőben, érdemes figyelni, hogy milyen új, élő csoportos programokkal állok elő, ugyanis ezek esetében továbbra is elérhetővé teszem a legnépszerűbb konzultációs csomagomat, a Fókusz programot (maximum 5 ügyfél számára nyitok meg helyet ilyenkor, egy évben 3-4 ilyen élő csoportos programot indítok).
Amennyiben a kapacitásom engedi a jövőben, a meglévő ügyfélköröm számára továbbra is elérhető a Fókusz program.
-
Az ügyfélköröm jelentős része magyar, vagy külföldön élő magyar. Rendszeresen készítek fel szakértőket a nemzetközi piacra való lépésre.
Folyamatosan vannak nemzetközi ügyfeleim is. Ám a nemzetközi projektek nem minden esetben kapcsolódnak az énmárkaépítéshez, többnyire startup stúdiókkal és inkubátorokkal dolgozom külföldön.
-
Az utánkövetés teszi igazán értékessé ezt a csomagot. Az utánkövetés azt jelenti, hogy az alkalmak során kapott feladatokat miután elvégzed, az alkalmunk előtt átnézem és visszajelzést adok. Ez azért is fontos, mert ezzel egyrészt időt spórolunk, tekintve hogy nem az alkalmunkon látom először az elkészült anyagokat, így sokkal jobban ki tudjuk használni az együtt eltöltött időt. Egy utánkövetés az elkészült anyagok mennyiségéhez mérten 30 perctől akár 1 órányi munkát is jelenthet a részemről.
-
Továbbra sincs részletfizetési lehetőség a Fókusz program kapcsán.
-
Nem tartok személyes alkalmakat, a konzultációk kizárólag online, Zoom-on zajlanak.
-
Minden esetben megbízási szerződést kötünk, aminek része a titoktartás - az alkalmon elhangzó bármilyen információ kettőnk között marad.
-
Nagyon fontos, hogy ez a folyamat nem fog menni nélküled. Ahogy az ügyfeleim visszajelzéseiben is olvashatod, többen írnak arról, hogy ez a folyamat cseppet sem kényelmes, van bőven az információ és tennivaló, számos feladatot kapnak, az alkalmak között is aktív munka folyik. Minden alkalommal 100%-ot teszek a munkába, ám ezt csak akkor tudod kihasználni, ha Te is ugyanennyit teszel bele - nem dolgozom helyetted, a munka rád eső részéért neked szükséges felelősséget vállalnod.
Visszajelzések